onsdag den 28. december 2011

God jul

Uh, det er da længe siden at jeg har skrevet herinde. Har haft nogle super travle, men gode uger. Lektie/eksamens læsning har fyldt (og fylder stadig) en hel del, så julen kom lidt bag på mig i år. Normalt får jeg købt gaver i starten af december, men i år fik jeg først købt den sidste gave d. 23. Chokerende. Det betød desværre også at jeg ikke rigtig kom i julestemning før om aftenen d. 24 og derfor synes at julen var alt for kort i år i forhold til normalt - øv. :(
Tilgengæld havde vi en rigtig hyggelig juleaften, hvor alle faktisk var i rigtig godt humør og en god stemning hele aftenen, hvilket var dejligt. :)

Håber alle havde en ligeså dejlig jul som mig. :)

1 kommentar:

  1. Tjek min konkurrence ud og vind lækre produkter fra ELF :)
    http://mieshverdag.blogspot.com/2012/02/konkurrence-elf.html

    SvarSlet