onsdag den 26. oktober 2011

Snart julegavetid

Så nærmer julen sig med hastige skridt og jeg har fået købt de første par gaver, men mangler selvfølgelig stadig en del. I den forbindelse kan jeg godt lide at finde nogle lidt sjovere gaver, blandt andet hos coolstuff.dk. Har i længere tid haft kig på et såkaldt snug rug, men egentlig tror jeg at jeg er den, som ville blive gladest for den gave :P Synes bare at det er genialt med et tæppe med ærmer, og at det virker rigtig hyggeligt. :) Derudover har jeg en veninde, som godt kan lide at lægge puslespil (som mig :P) og tror at hun ville blive glad for dette 3d puslespil, hvor man skal lægge en hel figur istedet for bare et billede. :)
Så det bliver spændende at se hvad jeg ender med at finde på, for der er en masse andre muligheder....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar