onsdag den 19. oktober 2011

Halloween

Tidligere har jeg synes at Halloween virkede lidt overdrevent her i Danmark, fordi vi forvejen har Fastelavn, men siden sidste år har jeg elsket Halloween! Hvor fastelavn er lidt "kedeligt", så har Halloween et element af uhygge, som simpelthen er fantastisk. Elsker at kunne gå crazy med kostumer, hvor man må være lige så klam eller uhyggelig, som man har lyst til. :) Og det er fantastisk at se en masse "voksne" mennesker i tyverne, som alle er klædt som vampyrer, hekse, ofre af en art med økse i hovedet eller lignende og zombier! Var sidste år til en rigtig uhyggefest, hvor alle virkelig havde gjort noget ud af udklædningen, hvor musikken var uhyggelig og udsmykningen var dunkel og creepy og det var super fedt! Synes det er så godt, når alle går all-in og ingen føler sig overdrevent udklædt, men hvor man nærmest kun kan være for "underklædt" :D 
Har været her http://www.coolstuff.dk/tag/halloween inde og kigge flere gange, fordi de simpelthen har de fedeste sager (også) til halloween! Blandt andet denne her: 
Synes den er ret genial, især fordi jeg er medicinstuderende tror jeg :P
Derudover har jeg tidligere købt disse og de har vækket utrolig stor morskab og glæde, når det går op for folk at der er insekter i ;) :
Det er ihvertfald helt klart værd at gå ind og kigge på siden: http://www.coolstuff.dk/tag/halloween, for man kan få en masse ideer. 
So cool! :)


1 kommentar:

  1. Hej !
    Hyggeligt med en kommentar fra dig..

    Jeg har fejret Halloween siden jeg var barn, selvom det de første år hed 'Allehelgenes aften',- så jeg er om man så må sige, inkarneret Halloween´er...

    Nuvil jeg kigge lidt på din blog, måskekan jeg læse mig til hvad det er du læser. ( på uni)

    God weekend
    Hilsen
    Loppe

    SvarSlet