fredag den 15. juli 2011

Elsker madlavning

Jeg elsker simpelthen at bage og lave mad, og heldigvis har jeg jo lidt mere tid til det her i ferien. :) Så tror at jeg vil få lavet en liste med spændende opskrifter, som jeg vil have afprøvet. Elsker at eksperimentere med nye retter, som virker spændende. Nu bliver udfordringen bare at udvælge de mest interessante og dem som ikke er alt for dyre. :)
Men mere om det senere, nu skal jeg bare slappe helt af her til aften, så forhåbentlig kommer der en rigtig god film i fjernsynet som kan nydes til fredags slikket. :D

1 kommentar:

  1. Hejsa Line
    Jeg har tilføjet mig som følger af din blog.
    Hyggeligt at du vil deltage i min giveaway - jeg tilføjer dig på min blogliste - de deltager så med 2 lod.
    Ha´en god søndag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlet