mandag den 18. juli 2011

Anbefaling uge 29

Jeg er kæmpe! disney fan og elsker deres film. Synes simpelthen de er så herlige - både de "klassiske" tegnefilm, de ikke så kendte tegnefilm og så spillefilmene. Der er bare et eller andet over disneyfilm, som gør dem fantastiske. I denne omgang vil jeg dog nøjes med at anmelde en enkelt disney film (der kommer garanteret flere senere - kan ikke lade være! :P)

Og filmen er ... tada ... De tre musketerer med Mickey Mouse, Anders And og Fedtmule i hovedrollerne! Det er simpelthen den kæreste fortolkning af historien om de tre musketerer og med de skønneste sange, som man kan efter at have hørt dem bare én eller to gange. Jeg vil anbefale at man ser den på engelsk, da ikke alle finurlighederne og ordspillene med det engelske sprog kan oversættes perfekt til dansk.

Det er ihvertfald en rigtig god film og jeg har set den mange gange efterhånden, men finder stadig små nye detaljer, som jeg ikke har lagt mærke til før. Især i forhold til hvordan der leges med det engelske sprog og billedsiden.

Så se den! Den er det værd :)

2 kommentarer:

  1. Ja, det synes jeg også, men det virker ikke som om der er mange, der kender den, hvilket jeg synes er ærgerligt.

    SvarSlet